Panel Abonenta umożliwia wykonanie wielu czynności bez konieczności kontaktowania się z naszym działem obsługi.

Po zalogowaniu na głównej stronie można rozpocząć transfer domeny do naszego serwisu, zamówić usługę (domenę, opcję na domenę, certyfikat SSL, hosting www lub WP, stronę www), sprawdzić dane do przelewu za usługę oraz zobaczyć historię nieudanych logowań do konta.

W zakładkach w bocznym menu po lewej stronie znajduje się więcej opcji:

  • Twoje usługi - pokazuje wszystkie usługi Abonenta w serwisie RD, w tym usunięte.
  • Wygasające - pokazuje usługi, którym pozostało miesiąc lub mniej czasu do terminu wygaśnięcia.
  • Domeny - wyświetla tabelkę z wszystkimi domenami przypisanymi do Abonenta oraz umożliwia dostęp do edycji DNS domeny po kliknięciu ikonę koła zębatego.
  • Transfery domen - umożliwia transfer domeny do naszego serwisu z kodem transferu wewnętrznego (transfer od tego samego rejestratora, Consulting Service) oraz z kodem authinfo (transfer od innego rejestratora).
  • E-cesja - umożliwia przeprowadzenie cesji domeny, czyli zmiany jej Abonenta, wewnątrz naszego systemu. Jeśli Abonent oddaje domenę, musi klikąć przycisk "Pobierz kod cesji", a jeśli ją przejmuje, powinien kliknąć w "Rozpocznij nową e-cesję". W tym drugim przypadku powinien uprzednio uzyskać kod e-cesji od Abonenta, od którego przejmuje domenę. Uwaga! Po rozpoczęciu cesji obie strony dostaną na swoje adresy mailowe linki do potwierdzenia woli cesji i obie muszą je potwierdzić, by pomyślnie zakończyć cesję. W przeciwnym wypadku cesja domeny nie dojdzie do skutku.
  • Opcje na domeny - wyświetla tabelkę z opcjami na domeny, które Abonent wykupił.
  • Hosting - wyświetla tabelkę z kontami hostingowymi Abonenta. W każdym wierszu znajduje się link do logowania do panelu hostingowego oraz w działaniach przyciski: "Zobacz", "Odnów" i "Zresetuj hasło".
  • Strony www - pokazuje wykupione przez Abonenta usługi stron www.
  • Certyfikaty SSL - pokazuje wykupione przez Abonenta certyfikaty SSL zabezpieczające domeny. Na górze nad tabelką znajduje się przycisk "Wygeneruj CSR i PKEY", który może przydać się, jeśli Abonent jeszcze nie ma lub zgubił klucz prywatny.
  • Cennik - wyświetla cennik usług z podziałem na rodzaj usługi. Umożliwia także wyszukanie z tabeli np. domeny wg rozszerzenia.
  • Faktury proforma - pokazuje tabelkę z obecnymi i przeszłymi fakturami proforma Abonenta. Domyślnie wyświetlane są faktury nieopłacone, ale zmieniając wartość w kolumnie "Status" można wybrać, które faktury proforma mają zostać wyświetlone. Tytuł proformy stanowi także link, który prowadzi do szczegółów o proformie i umożliwa jej podgląd jako pdf, pobranie oraz wysłanie na dowolny adres email.
  • Faktury VAT - pokazuje tabelkę z wszystkimi fakturami VAT Abonenta.
  • Twoje dane - wyświtla stronę z informacjami teleadresowymi Abonenta. Umożliwia ich edycję (dodanie adresu email, zmianę adresu pocztowego, zmianę lub dodanie numeru telefonu i więcej). Pod polem "Dane Płatnika" jest przycisk do ich edycji, by podać dane płatnika inne od danych Abonenta. Można także ustawić PIN do identyfikacji Abonenta podczas rozmowy telefonicznej. Uwaga! W przypadku chęci zmiany autoryzowanego adresu email lub numeru identyfikacji (NIP/PESEL) albo rezygnacji z usługi, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta.
  • Nowe subkonto - umożliwia dodanie kolejnego użytkownika do konta Abonenta z rolą "CSA IT" lub "CSA Finanse". Użytkownicy ci mają ograniczony dostęp do konta. CSA IT nie ma dostępu do faktur, a CSA Finanse ma dostęp tylko do faktur.