Jak zamówić certyfikat SSL

Aby zamówić certyfikat SSL należy:

  1. Upewnić się dla jakiej domeny ma zostać wydany certyfikat.

– zalecamy zamawianie certyfikatu z przedrostkiem www. przed nazwą domeny np. www.mojadomena.pl – taki certyfikat będzie chronił domenę zarówno przy wpisaniu www.mojadomena.pl jak również mojadomena.pl w przeglądarce.

  1. Upewnić się, iż domena, dla które będzie wydany certyfikat SSL jest aktywna w momencie rozpoczęcia procesu zamówienia.
  2. Sprawdzić, czy domena posiada aktywny adres admin@certyfikowanadomena.rozszerzenie (lub jeden z adresów: administrator, hostmaster, webmaster, postmaster).
  3. Złożyć zamówienie w Panelu Abonenta w sekcji Certyfikaty > Wygeneruj CSR i PKEY.

Generując pliki prosimy pamiętać o nieużywaniu polskich znaków tj. ą, ę, zastąpić je: np. a, e. Wszystkie pola powinny być wypełnione następnie klikamy Wygeneruj. Na adres mailowy który Państwo podali w polu: Adres e-mail, na który zostanie wysłany zestaw pliku CSR/klucza prywatnego, zostaną wysłane dwa pliki. Plik .csr będzie potrzebny w kolejnym kroku.

  1. Przechodzimy raz jeszcze do sekcji Certyfikaty SSL >> Zamów certyfikat. Załączamy w pierwszej kolejności plik .csr który otrzymali Państwo na maila. Wybieramy Rodzaj certyfikatu z listy i uzupełniamy pozostałe pola. Prosimy również tutaj pamiętać o nieużywaniu polskich znaków.

Wybieramy adres mailowy z rozwijanej listy oparty w domenie dla której zamawiamy certyfikat – po opłacie faktury proformy i zaksięgowaniu przez nas środków na ten adres mailowy zostanie wysłany link z rejestru wydającego certyfikat. Konieczne będzie potwierdzenie linku. Po zatwierdzeniu linku rejestr prześle gotowe klucze certyfikatu.

Jeśli nie jest to dla Państwa wystarczająca odpowiedź na pytanie Jak zamówić certyfikat SSL, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta:

Infolinia: 22 853 88 86

E-mail: info@rejestracjadomen.pl